förtrollad

igår var jag och krille på bio :) vi såg förtrollad. lite disneyfilm kan aldrig slå fel tänkte jag! och mycket riktigt... den var bra! en mycket underhållande film. på MIN nivå! det tycker vi om! :D

mellandagsrean är i full gång... dock har jag inte handlat sådär speciellt mycket. köpte en snygg jacka idag! det var ett bra kap, 50%. krille fick äntligen köpt sig en ny jacka. och en fin tröja blandannat.
carp hittade också en snygg tröja.
jag misstänker dock att jag kommer göra av med lite pengar imorn. tänkte köpa en annan kameraväska och ett par stövlar. dessutom måste jag skaffa ett nytt VISA-kort.


nu blir det någon dvd tror jag! pussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0