GRATTIS!

idag fyllde örgryte is 120 år. det var såklart tvunget att firas!

efter skolan så åkte jag och jonna till den älskade öis-gården.
där fick vi massa tårta och godis.
dick last kom fram och hälsa,(ja, hjärtat slog jävligt hårt då!) och med sig hade han sin son melvin. han är typ ett år och ser ut som en liten ängel. en rödblå ängel! gud, mitt hjärta bara smälte...
vilken man! och vilken son! herregud, att jag inte svimmade.

så det var mingel med alla öisspelare, alla rika gubbar, alla grymma supportrar... och loke var såklart där och spelade massa öislåtar! så det var en lyckad eftermiddag :) verkligen!
ser riktigt fram emot nästa sässong nu igen...






kvällen idag har gått åt till tapetsering, telefonsnack och plugg.
mitt rum är nu helt klart... eller det ska upp lite golvlister. men annars så ^^ nu är det möblering som gäller i veckan! det ska bli fettnice.
och så är jag klar med allt plugg.
och så ska teoriprovet bokas!


förövrigt firar jag och världens vackraste christian fridén 5 månader idag. <3
jag älskar dig föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0