julstök i stugan

julavslutning idag! det var gött!
andreas kom & hälsade på. piloten ;) han är fortfarande en del i vår klass alltså... det går inte att komma ifrån.

när jag kom hem var det bara julstök som gällde!
baka pepparkakor, slå in julklappar, åka & handla julmat med mamma. dessutom fick jag städat mina rum lite granna...
tänkte åka till stan för att inhandla mina sista julklappar, men det hann jag aldirg med.
så istället blev det oves med mamma. halv special! mumma!

nu ikväll blir det att göra pepparkakshuset & klä granen.. och säkert nått mer juligt som jag inte kommer på just nu.


jag fick ett jobbigt samtal tidigare idag... av christian. hans farmor gick bort imorse. så himla ledsamt & tråkigt :(
jag tänker verkligen på dig nu älskling, och jag hoppas att du vet att du alltid alltid alltid kan prata med mig och lita på mig.
du & jag föralltid. för jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0