förlåt!

förlåt förlåt och åter förlåt!

jag har inte bloggat på evigheter! och anledningen är för att jag gjort så mycket annat. och så är jag galet lat också.
men nu ska jag ta bloggen på allvar igen, och uppdatera VARJE dag! jag lovar. så remina, nu kan du sluta tjata :D

det har hänt mycket sen sist, men jag orkar inte skriva allt. kan göra en kort resumé.

  • jag var på lars winnerbäck i lisebergshallen, och det var helt galet bra!
  • jag jobbade hela höstlovet hos pappa
  • emma, frida & emil fyllde år, så det var utgång med dem
  • jag och älskling firade 4 månader
  • jag har haft nationellaprov i svenska. det gick sådär.
  • och så i helgen fyllde älskling 19 :) så det var utgång och så.

idag var vi med klassen på "Gud har 99 namn".  det är en utställning i gårda, som jag faktiskt redan vart på när jag gick i åttan, nian nångång.  där får man lära sig massvis om världsreligionerna, prova kläder och sådär.
och bannemej. fan va snygg jag var i turban!
hur som helst så är buddhismen min absoluta favoritreligion. och tja, det är ju inte ens en religion. snarare en filosofi! and i like a lot!

efter utställningen gick jag, jonna & jeanette och åt lunch på jensens.
åh, det var helt underbart mysigt :) girltalk! och det behövde jag. minst sagt! det var så längesen sist ^^
ni är så goa tjejer. jag verkligen älskar och uppskattar ALLA mina vänner så otroligt mycket. jag är bara lite dålig på att visa det ibland.


näe, nu måste jag plugga. svenskatalet ska skrivas klart, och sedan har jag körtkortsteori att ta tag i.


image5
                    Jonna & Jeanette <3


Kommentarer
Postat av: Jean

Ey, jag är med på bild. :D
Det var supermysigt att vara med er igår.
Du är för skön.
Puss på dig snuttis

2007-11-20 @ 16:24:47
URL: http://jeannett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0