generation ex

så har ytterligare en lördag gått.
var ute med jossan på en promenix tidigare ikväll. det var kallt som fan...
sedan åt jag korv.
efter det gick jag ut i kylan IGEN. och inte nog med kyla. det ösregnade och stormade.
men, jag var tvungen att lämna tillbaka en film och sådär.

kvällen har spenderats med carp. vi tittade på deal or no deal. sedan tittade vi på man in thights. utan tvekan måste det vara en av världens roligaste filmer! haha, jävlar vad bra den är!

nu blir det en godnattcigg.
det kommer bli en ensam natt.
men jag får stå ut.
och imorn är det kent! <3




image11

jag är ensam.
det är bara jag & ciggen ikväll.
och så jocke berg.



Kommentarer
Postat av: Remina

Det ser ut som att du har klippt dig på kortet. Sådär kortkort, med lite page. Ser snyggt ut :)

2007-11-25 @ 13:58:30
URL: http://remi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0