tre år med NS3

igår var det konsert! 3 år med NS3!
jag var skitnervös hela dagen, och jag tyckte att allt gick åt helvete hela tiden...
men när klockan närmade sig halv sju & konserten skulle dra igång så släppte faktiskt nervositeten lite.
jag hade riktigt roligt på scen, och det gick hyfsat bra :) jag är nöjd.
dessutom samlade vi in långt över tio tusen i klasskassan! bra där. ^^
emma satt på första raden för att fotografera... så bilder kommer att dyka upp på min bilddagbok så småningom.

fredag idag. ska träffa joss ikväll! blir väl idol som vanligt. men herregud, det är ju underbart.
och så hoppas jag få titta på lite kabaréer och såntdär! :D riktigt nice.


image16

btw, är jag inte snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0