vinternoll2

läste i recenssioner (kan inte stava!) av kent imorse.
fick bara 2 i betyg överallt. jag förstår inte, hur kan jocke berg vara dålig?
och med den spellistan? de spelade ju förfan vinternoll2! det måste vara en utav världens bästa låtar någonsin!
jag hoppas att dem spelar den imorn också. för då är det MIN tur att se sveriges största rockband i lisebergshallen (?)!

älskling har åkt hem, och här sitter jag i mitt blöta hår. borde torka det och kladda på mig lite mascara.
skulle egentligen vara med min fru staberg ikväll. men hon har fått feber och såntdär, så det gick inte :/ skit.
men henne får jag ju träffa imorn :) det ska bli underbart. konserter är det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Emma

mm,konserter är roliga och mysiga! =P ha en bra dag! =)

2007-11-24 @ 15:26:05
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0