100 dagar!

äntligen fredag! kom lite försent till skolan imorse av någon anledning (!) men det är ju så mysigt att ligga kvar där med dig i värmen.

aja, skolan sen då. först hade jag livskunsap, följt av religion. helt okej lektioner... sedan gick jag till tandläkarn! det var läskigt, han slipade äntligen ner min framtand. så nu slipper jag iallafall ha ont, och det slipper se förjävligt ut. men detdär med piercingen ska jag nog glömma för ett tag framöver. det känns lite tråkigt, men det är nog bäst att plocka ut den.
sedan var det tillbaka till skolan för att ha svenska. och GISSA att jag blev glad när jag fick tillbaka min filmanalys med högsta betyg?! bara bra kritik! ibland älskar jag skolan. dock inte ofta. väldigt sällan snarare. meeen, det händer! :)

har precis vart och handlat lite med mamma, så snart blir det käk.
och kvällen ska spenderas framför tvn hemma hos joss! det kommer bli helt underbart... en lugn kväll med idol och världens hetaste kvinna. joss! :D det är vad jag vill ha just nu. och coca cola zero.



och idag så vill jag även fira att jag och min totalt jävla underbara pojkvän har vart tillsammans i 100 dagar.
de är dem 100 bästa dagarna i mitt liv, och jag vill ha flera tusen till sådanahär dagar! jag älskar dig, och jag har aldrig kännt såhär för någon annan i min närhet :) jag hoppas du förstår det och känner likadant. du är bäst älskling!


happy friday!


Kommentarer
Postat av: Christian

fler ska det bli :) älskar dig mest!

2007-10-13 @ 00:40:07
URL: http://skunken.servebeer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0