blogg?

eftersom alla tjatat om att jag borde skaffa mig en blogg och eftersom det är ett MÅSTE i dagens samhälle att äga en sådan så har jag väl inget val -  så välkommen till lisas blogg!
bara en sån sak som att komma på ett namn till bloggen fick mig att börja kallsvettas! jag tänkte ju ta klassikern "trubbel" men det var ju upptaget. som jag misstänkte... problemet var att ALLA namn jag kom på var upptagna. så det fick bli en gamal helgonklassiker. radiovideo (vilket är en system of a down låt för alla som inte visste det!)

vad ska man skriva om i en blogg då? sitt liv antar jag. yippe, vill ni läsa nått intressant kan ni ju alltså sluta läsa min blogg från och med nu! haha, nejmen jag ska väl försöka skriva bra saker här! :)


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Christian

Wee :D nu har jag ju ännu mer och läsa

2007-10-08 @ 22:57:54
URL: http://skunken.servebeer.com
Postat av: hanna

välkommen i gänget :P

2007-10-08 @ 23:46:03
URL: http://hannasfantastiskablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0