håltimma

nu har jag håltimma. yippie, verkligen jätteroligt.
snacka om att det var jobbigt att gå upp imorse! jag tror jag tryckte på snooze säkert 5-6 gånger. i sängen var det varmt och mysigt. uppe var det minusgrader och skola. jag kan säga att jag övervägde flera gånger att ligga kvar i sängen hela dagen med christian brevid mig och bara mysa i värmen....
men tillslut lyckades jag (tyvärr!) pallra mig upp och in i duschen.
sendan lyckades jag även få upp min enormt trötta pojkvän ur sängen också. och tro mig, det är fan inte lätt.

men, det är iallafall fredag :D det känns bra.
efter skolan ska jag åka in till stan. titta på lite nya underkläder och så tänkte jag... det behövs nått nytt att piffa till vardagen med såhär i slutet av oktober ^^ något rött har jag på känn dessutom. och jaa, en födelsedagspresent till pappa vore bra om jag kunde investera i också, han fyller år nästa vecka. på fn-dagen och allt!

och ikväll är det idol! det blir också mysigt, en såndär äkta hemmakväll framför tvn. det är välbehövt just nu, och jag uppskattar det verkligen :) speciellt i min pojkväns närvaro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0