ledighet ffs!

äntligen! nu är det helg, och sedan är det lov. och jag har lyckats bli frisk! eller iallafall friskare, snorar fortfarande extremt mycket men jag har ingen feber längre.
jag vet inte riktigt hur lovets ska spenderas än. pappa snackade om att han kanske kunde fixa jobb till mig hos honom, men vi får väl se....

igår var det fredag. älskling kom hit en stund och höll mig sällskap :) det var myspys.
när han lämnade mig blev det såklart lika tomt som alltid. men, snart är det vi två igen. och våran kärlek kommer att finnas föralltid! <3

fredagskvällen spenderades med joss och carp. vi tittade på idol, sunes jul och miami ink. såklart fick jag ännu mer tatueringsabstinens! och nu har jag faktiskt börjat skissa på en ängel. och jag hoppas på att få mer hjälp med den snart :)

nu är det lördag. ska på match om ett par timmar, det är sässongens sista. det känns ganska skönt faktiskt, det har liksom inte gått något vidare för öis senaste halvåret känns det som. 10 insläppta mål på två matcher. hur förklarar man det? hm.
ikväll ska jag hem till joss på tjejmiddag! det kommer bli hur mysigt och trevligt som helst... och egentligen var tanken att jag skulle följa med tjejgänget ut sedan efteråt, men med min förkyldning är det nog bättre jag går hem och sover istället så att jag är pigg imorn. för då är det: LARS WINNERBÄCK! herregush. det blir fantastiskt! jag har längtat så länge efter att få se lasse live igen!


vi hörs igen, lisa     
                                          
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0