myslördag!

imorse sov jag  lääänge! det var skönt! jag älskar tamigfan helgen.
sedan begav jag och mamma oss in till stan och till universeum där vi träffade sara & anita. min kusin & min faster! :)
jag och min mor hade aldrig varit där innan, så för oss var det verkligen en stor upplevelse! haha! :D
träffade allt ifrån småfiskar, hajar, grodor, ormar, apor och... SPINDLAR! usch, fyfan. det var riktigt äckligt... stora och håriga var dem också. euh! 
efter ett par timmar på universeum gick vi vidare till världskulturmuséet! där har jag dock varit innan.
tittade på utställningar om fair fashion och trafficking. det var inge vidare roligt, men det var intressant.
kulturella idag eller? javisst!
sedan gick vi på restaurang, en turkisk! det var verkligen asgod mat och jag fick flashbacks till turkietresan!
det var verkligen en mysig dag! jag älskar min kusin, och jag älskar min faster! nästa gång vi ses tänkte vi gå på bio och sedan ha myskväll. jag längtar redan! :)


min dag avslutades nere i partille med massa klasskompisar & vänner på partillerocken!
vi var såklart där för att ge vårat stöd till "permanently nameless" som verkligen var bäst! men trots det och trots vårt stöd gick dem inte vidare till semi :/ cpjurry.

nu ska jag lägga mig i min säng för att spana lite film hade jag tänkt!
sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0