yoga & meditation

håller på att skriva på min religionstenta. det är sådär halvskoj måste jag erkänna! men yoga & meditation är någonting som är roligt att skriva om... jag borde börja med det själv faktiskt! yoga & meditation alltså!

idag efter skolan så tog jag, älskling och carro en höstpromenad genom skogen och upp till björndammen och lite så. det var mysigt. men nu är det verkligen kallt ute, det blåser som fan. man måste verkligen ha vinterjacka och halsduk om man inte vill frysa ihjäl.
men vi hittade en bänk i ett vindstilla område & solen låg på som fan! så det var riktigt skönt att sitta där en stund...

och imorn är det äntligen fredag! helg! woho :)
det kommer bli en jättemysig och bra helg med. det bara vet jag!
ska träffa sara & ola på lördag kväll för att hitta på något skoj. det blir kanon, har inte träffat sara på huuur länge som helst. bio, fika eller nått sånt. myspys!


nu ska jag återgå först till pluggandet, och sedan till min pojkvän som ligger & tittar på vänner!

pouws o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0