53 dagar kvar...

ja, om jonnas nedräkning på hennes blogg stämmer är det bara 53 dagar kvar till studenten! åh, nu börjar det verkligen kännas på riktigt! i fredags träffade jag och jonna ett par jävligt snygga killar som ska ordna vårat studentflak! vi fikade på vallgatan, och gav dem en handpenning.
dessutom är balen betald, krilles kostym är köpt och min bal outftít är ganska komplett också! detta kan ju inte bli annat än bra!

nu är det söndag, och ja. lite söndagsångest har jag! har ingen skola imorn, men jag ska dit ändå och få lite ordning på ett dansprojekt vi håller på med. ah, jag orkar inte tänka på allt jag har kvar i skolan egentligen... så jag skiter i det!

igår var det lördag! det var en mysig sådann! :) först övningskörde jag till golfbanan och slog lite där uppe. krille lärde sig att slå, och ja! det gick bra, han är en riktig talang enligt pappa! hihi.
på kvällen drog jag, krille, joss, carp, jeanette och hennes kusin ellinor för att bowla i gamlestaden! det var riktigt nice! sedan att jag suger på bowling är en annan femma! men somsagt, det var trevligt och ett underbart sällskap!
efter bowlingen var det hyrfilm hemma hos joss som gällde! "this is england". bra film, den vill jag rekomendera!

image73



köttfärslimpan kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0