för sent för edelweiss

middagen med joss igår var fantastisk :) vi käkade på la gondola. hur god mat som helst verkligen.
sedan blev det disneyfilm som jag önskade mig! "skönheten och odjuret". åh, den är galet fin den filmen...
dessutom fick jag försenade födelsedagspaket av joss! en till buddah (men man kan aldrig få för många!) ett par jättesöta örhängen och lite bodylotions och sådär!
tack min underbara vän! <3 jag älskar verkligen dig.


och nu är jag nyss hemkommen från håkan hellström i scandinavium! tyvärr fick jag inga bra bilder... men ändå!
han var lika bra, mysig och älskvärd som vanligt. haha, förrutom att han hade gais-halsduk. men jag får leva med det. gaisare har ju blivit en del av mitt liv nu för tiden...
och jag måste erkänna att jag fällde en tår när han tillägnade "Aprilhimlen" till den nyss bortgågna anders göthberg. så jävla fint var det. dessutom är det en av mina favoritlåtar.
kort och gott, detta var en konsert som jag behövde för att orka med lite till!

Kommentarer
Postat av: Remina

Åh, vad mysigt allting låter :) Det är sånt som förgyller ens vardag!
Wie, på måndag skall det dansas! Haha.

Ändra gärna min bloggadress förresten: remini.blogg.se

Ha det! PUSS

2008-04-13 @ 11:32:59
URL: http://remini.blogg.se
Postat av: Anonym

jag älskar dig med

2008-04-13 @ 12:35:05
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0