I aprilsolen


ja, nu är det verkligen vår! det har vart solning på lejontrappan, glass på triumf och kvällspromenader i skymmningen. och givetvis en stor dos av håkan hellström :D då är det verkligen vår och snart sommar.

och det är ett väldigt tjat om studentmössor. jag ska bara tillägga att jag faktiskt också har  fått min! för över en vecka sen! mohaha :D
dessutom är jag klar med allting till balen. klänning, skor, väska, och strasssmycken :) jag och mamma har köpt smycken för flera tusen nu. nu ska jag bara fixa hår tillsammans med sara... sedan kommer jag och krille vara det finaste paret som havet någonsin har speglat uppe på marstrand.

OCH så jag köpt studentklänning och skor till det också! och lite extra smycken. ;) haha.
så nu får studenten gärna skynda sig o komma... och sen är det jobb heeeela sommaren på telia. goa pengar eller?! JA :D


har tittat på liverpool - chelseea nu... jag som trodde att liverpool skulle ta hem det. så gör dem SJÄLVMÅL i sista minuten. vadfan är det liksom? 1-1? jaja.
är man öisare är man van vid orättvisor. förresten så vann öis med 3-0 i helgen. ännu är vi obesegrade denna sässong! känns bra... match på torsdag mot åtvidaberg. hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0