projektrapport, klar!

åååh, äntligen. har spenderat hela eftermiddagen verkligen HELA eftermiddagen med att skriva projektrapport. och nu är jag äntligen färdig!
det blev totalt 14 sidor tror jag, om man räknar med framsidan och sådär! ^^ jag är nöjd, mamma och pappa har läst igenom den och tycker att det var riktigt bra. men vad skall dom säga egentligen? klart alla föräldrar tycker det deras barn gör är bra. men ändå!

nu tänkte jag slicka frimärken och få postat alla mina inbjudningskort till studenten! och för er som om jag av någon anledning har missat att skicka inbjudan till så får ni inte vara ledsna! :) ni är så varmt välkommna ändå. utspring klockan två, därefter öppet hus på östra bäckevägen! :D

imorn är det valborg. egentligen var det planerat att vi skulle på fest på hard rock. men det blev jävligt dyrt.. dessutom verkar det som att halva göteborg ska dit. så det lär bli knökfullt med folk. och det har vi ingen större lust med!
men cortegen blir det allt, sen blir det nog grillning eller nått :) trevligt och mysigt ska vi iallafall ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0