studentfeber!

ja, nu har jag precis suttit och fixat ihop mina inbjudningskort till studenten! dem kommer bli så galet fina! har köpt guldkuvert och rosa papper.
dessutom satt vi och knåpade ihop en spellista på lunchen idag. all musik som ska spelas på vårat flak! massa musik som vi i NS3 har framfört under åren, och självklart massa sommarplågor! och så är det mycket håkan hellström! det gillar jag...

men vi satt även och räknade hur många projekt, inlämningar och prov vi hade kvar innan studenten är kommen. det var 18 stycken.
nu har jag precis skrivit klart en svenskauppgift. alltså har jag bara 17 saker kvar att ta tag i!
svenskan nu då... man skulle skriva ett kåseri och en essä. vad är skillnaden? men ja, jag har som sagt skrivit klart den ena. kåserit. hoppas jag får bra betyg, för jag vill verkligen ha MVG i både svenska B och C. jag hoppas att jag kan klara det. det gjorde jag ju i svenska A.

image79






näe, bilen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0