återfuktar och svalkar

jag har kommit på en sak.... eller tja. jag och min pojkvän har kommit på en sak! efter semestern ska vi sluta röka. eller iallafall jag! visst, det kanske låter konstigt och patetiskt och säga efter semestern. varför inte sluta med en gång?
men jag vet själv att när man ligger där nere i grekland med paraplydrinkar i handen kommer det finnas ett fruktansvärt sug efter cigg. dessutom är det så mycket billigare att röka där nere. och det är ingen bra idé att sluta röka precis innan semestern. då kommer ju de jobbigaste abstinensbesvären vara under just den veckan. och nej, då vill jag bara ha en bra semester som jag kan njuta av.

appropå semestern. alla, både mamma, krilles mamma, min mormor och massa arbetskompisar tycker att jag är dum i huvudet för att jag bokade semestern så tidigt och fick betala så mycket. "nu kan du ju få en restresa för bara ett par tusen" - jovisst kanske det. men vart hamnar man då? ett  tvåstjärnigt hotel med äcklig mat och snuskig pool som inte alls ligger speciellt centralt.
näe. på min semester vill jag leva i lyx, ha det bekvämt och bara njuta av tillvaron. så DÄRFÖR betalar jag lite extra och får det jag vill ha. så det så!



nu ska jag smörja in mina ögon som ser ut som två jävla utomjordningar. har fått tillbaka mina utslag under dem. får gå runt med solglasögon här inne på supporten. folk tror säkert att jag är bakfull.
näe - tacka vet jag salvor som återfuktar och svalkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0