himlens hjärta

i måndag hyrde vi film, vilket jag nämnde i ett tidigare inlägg. vi såg på himlens hjärta.
egentligen en ganska menigslös film, och inget jag skulle rekomendera om det inte var för de bästa skådespelarna! hallå, svensk film med så bra skådespelare kan inte bli dålig. men det är fortfarande inget toppbetyg.
och det är som sara, och mamma säger. jag gillar bara gubbar! seriöst, jag tänder på pierce brosnan, mikael persbrandt, michael nyqvist och daniel craig. okej, den sistnämde är inte riktigt gubbe än. men han är ändå över 40 bast!


grymt sexig! och spana skorna! helskön!






Kommentarer
Postat av: Caroline Rullgardin

..och krille! :D

2008-08-15 @ 14:32:45
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0