hurra!

som alla vet så dricker jag galet mycket cocacola light. under mitt skrivbord här på jobbet har jag två stora kassar fulla med pantflaskor. säkert 60 stycken nu.
och på varje flaska så finns det en kork.... så när jag inte har något att göra på dagarna sitter jag och lägger in alla koder på cocacolas hemsida där jag tragiskt nog har registrerat mig. och för varje kod får man göra ett quiz. så jag tror säker att jag gjorde 25 quiz om sex and the city en eftermiddag. och nu har det gett resultat! jag preenterades som en av vinnarna på deras hemsida förrut, och kommer få biobiljetter till filmen hemskickat. dock är ju filmen lite old nu, och alla har redan sett den. men om det finns NÅN som vill se den med mig så hör av er. jag har biljetterna, ni behöver bara betala popcorn ;)

jag har faktiskt vart lite duktig idag också! tog och ringde min körskola förrut och förklarade läget. jag har inte kört hos dem på typ ett år. men teorin är jag iallafall klar med nu.
så på fredag morgon ska jag ha dubbellektion så jag får visa min körskolelärare vad jag går för. sedan är det halkan och uppkörning som gäller.
körkort innan jul är mitt mål!

fan vad jag längtar utomlands nu alltså! kolla ut genom rutan... regn, rusk och kyla. om ett par veckor är jag iväg.
och efter det ska vi på vår hemliga resa med mamma och svärmor. haha, både jag och krille kommer få sjukanmäla oss från jobben om vi inte får ledigt. >_< för iväg måste vi. annars kommer det kosta oss 2 tusen spänn i onödan.


Kommentarer
Postat av: Josse

Snygg blogg! :)

2008-08-12 @ 19:46:46
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Josse

Tack! :) hänt idag?

2008-08-12 @ 20:12:01
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: My

JAG KAN SE DEN MED DIG IGEN!! :D

2008-08-13 @ 03:03:34
Postat av: Remina

Hahaha! Vad rolig du är med dina colaflaskor :D Grattis till filmen i alla fall :)

2008-08-13 @ 11:23:31
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0