inga höga klackar?!

idag sov jag till klockan ett! fattar ni hur skönt det var? dock så har krille hoppat sönder sängen, så det kändes lite som att sova i en super-g backe. men ändå! nu är jag utvilad! :)

igår var en mysig dag! efter jobbet kom krille och hämtade mig nere vid tåget. vi åkte hem, grillade och satt ute i trädgården och käkade med min kära svärmor!
sedan åkte vi för att hyra film.... men vi hittade inget skoj. så vi åkte istället till tulebo och badade med zäta. sedan blev det tvkväll! ^^

ikväll ska jag på personalfest! det ska bli riktigt nice! och nu har jag laddat upp med ordentligt mycket dricka. dock har jag ingen aning om vilka skor jag ska ha. jag är sugen på höga klackar, men jag har inga snygga :O men det löser sig väl!
cheeeeers up!


alla kommer hem
så som spöken återvänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0