masjävlar

idag har vart en skön dag :) har hunnit uträtta en hel del! bland annat vart på forex och växlat pengar. jag hann dessutom köpa nya underkläder och en riktigt snygg bikini på rea!
dessutom blev det lördagsmiddag hos mormor. falukorv i ugnen med ost, lök och tomat! det är grejer det! :D

kvällen har vart skön. jag och krille har legat i soffan och tittat på masjävlar. fast, jag vet inte vad jag tycker om den filmen riktigt.... den har inte direkt någon bra handling. men ändå! det är en klassiker, och går den på tv så får man faktiskt titta.
ah, nu är det bara ett par dagar kvar. sen försvinner jag och krille till grekland! jag längtar sjukt mycket....
sol, bad och drinkar hela dagarna! thats life!






lycka i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0