mega wet gloss

när jag kom hem från jobbet igår satt jag, mamma och brittmarie och bläddrade igenom IKEA-katalogen och drack rödvin. jag fick verkligen flytta hemifrån abstinens! snälla goda gud, gör så att jag får lägenheten i jonsered! jag kommer trivas perfekt, och det kommer bli så fint!
förresten så är rödvin det bästa som finns.... jag är rädd att jag kommer bli alkoholist nere i grekland, för där kommer jag köpa hur mkt rödvin och sprit som helst! gosh.

krille lovade att skicka ett godnatt sms till mig inatt, då han var hos några polare. men gjorde han det? näe. han hade tydligen glömt mig :O jag som låg och väntade.... vilken besvikelse!
jaja, han får åtgärda det genom att vara världens mysigaste kille ikväll, och dessutom offra sig o gå på sex and the city filmen med mig imorn.


nu har jag snart rast. rökpaus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0