så länge du är med mig

öis vann tillslut matchen med 2-1! :D så nu drar vi iväg i toppen. känns riktigt bra! på torsdag är det en ny hemmamatch, och då jobbar jag tidigt. så den ska jag minsann gå på!

efter jobbet idag var jag och my i vasa och fikade på café java! det var mysigt värre! :) åt bagel med cream cheese & skinka! till det drack jag svart kaffe. äkta amerikansk frukost. det var bara ägg och baon som saknades!
my, du är en fruktansvärt fin tjej, och jag är så glad att jag fått lära känna varandra! tur att vi har pojkvänner som fört oss samman!

på tal om pojkvänner. krillepille är i varberg och festar. han är säkert full som ett ägg såhär dags. men jag orkar inte bry mig ;) han får klara sig själv nu.
huvudsaken är att han är hemma imornkväll när jag slutar jobbet, så jag har någon att krypa ner brevid i sängen.
så länge du är med mig är allt perfekt. jag älskar dig.



nu blir det some kind of tv-tittande!
puss :*

Kommentarer
Postat av: My

Naw gumman! Du är också fruktansvärt söt :))

2008-08-10 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0