sista augusti!

idag är det den sista augusti. imorgon är det september. september = höst. det känns sjukt konstigt! sommaren började ju precis? eller? jag tog ju nyss studenten och hela den biten... hm.

jag har hittat en JÄTTEBRA firma som ev kan laga min fuktskadade mobil. alla minns väl min dolce & gabbana mobil som blev dränkt på fyllan i skåne? pappa tipsade mig förra veckan om en liten mobil-lagar-affär i olskroken. så imorn efter jobbet tänkte jag dra dit och kolla om de har lust att ta en titt på min underbara guldfärgade designmobil! jag hoppas verkligen det går! jag menar, hur snygg är den inte?!



min älskade mobil som förhoppningsvis blir lagad nu!
mob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0