sunday bloody sunday!

haha, krille har inte haft det lätt. igår kväll ringde han mig på fyllan och var helt knäckt för att de skulle GÅ hem från varbergs "centrum" och hem till hans polare.... han var full, de hade vart på krogen och fick inte tag i någon taxi.
dock vet jag inte hur lång tid det tog för honom att gå hem. men jag antar att det tog en stund. för jag  pratade med honom vid två tillfällen med en timmas mellan rum, och då hade de kommit typ 100 meter. good work!
och idag gick det inte att ta några tåg hem till gbg heller för alla var fullbokade. så krille sitter just nu på en buss, och ska göra flertalet byten tills han äntligen kommer till kungsbacka. därifrån kan han ta pendeltåget. mohaha! så går det när man är ute och kalasar utan flickvän!

gud vilket tråkigt väder det är idag.... och röda köer gör det inte bättre.
jag var så duktig i morse, jag gick upp i tid och tog upp mat från frysen som jag hade tänkt ha till lunch idag.
men så sista minuterna innan bussen gick blev det lite stressigt, och jag glömde maten i hallen.
och jag ska inte hem sen. hoppas mamma kommer hem och kan slänga maten. annars kommer den ligga där och tina för att sedan ruttna. kommer lukta nice ;)
jaja, det blev till att ta en kebab på monaco idag. som tur va har det hemkörning för bara tio spänn extra. det får man unna sig ibland.

lisa

Kommentarer
Postat av: krille

naaw :D vilken tur att jag tjuvåkte på öresundståget, så du slapp ha skuldkänslor för mig :) puss!

2008-08-10 @ 16:47:59
Postat av: Morsing

Ja, jag ringde, skumt att det tutade upptaget! Men jag har tydligen två nummer till dig av någon anledning... Vilket är det rätta?



Haha, det där med att glömma maten i hallen känner jag igen, det är så jääävla irriterande när det händer! Och ja, detta vädret kan ju bara dra tillbaka till det hål det kom ifrån, helt värdelöst och det är fan bara augusti!

2008-08-12 @ 12:29:16
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0