för er som inte vill läsa mina beklagelser: sluta läs nu

jag är så jävla trött på livet just nu va. det ser lika dant ut hela tiden. och det mest jobbiga är när man jobbar sånahär sena kvällspass. innan jobbet gör man ju ingenting. sover exra länge, och sedan åker man hit. sen är man hemma halv tolv, man går och lägger sig och så är det precis samma procedur imorgon. visst låter det segt?
men jag antar att vuxenlivet ser ut så. trist är det iallafall! tur att man har ledigt ett par helger i månaden...

allt annat idag och de föregående dagarna har också vart skit. saker som gått sönder, dålig sömn, dålig mat... ja allt!
ibland vill man bara ge upp och skrika rakt ut.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fasen för sånna dagar. Men du bor iaf inte hemma. suck... det gör ju jag.

Utby :) Tja, jo, min lilla kärlek bor där dårå. :)

Kör på gumman, livet löser sig tids nog. Stå ut så kommer allt bli asbra!

Kram på dig!

2008-12-10 @ 18:50:32
URL: http://disneydags.blogg.se/
Postat av: Magdalena

du får alltid ringa mig om du behöver hjärtat <3

2008-12-10 @ 23:07:49
Postat av: My

Du är stark!

2008-12-11 @ 20:25:08
URL: http://beforesixteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0