helgen som gick

det var en konstig helg. inte helt dålig, men konstig.
jag jobbade hela julhelgen men lyckades bli ledig lördag iallafall. så lördagen var full med aktiviteter. först var det lite shopping på allum. lite hemliga saker, och så fick vi köpt vårt jäkla guitar hero world tour. så nu är det fullt med trummor, gitarrer och skit i vardagsrummet hemma.

sedan åkte vi till lager 157 i gällstad och letade efter lite snygga kläder - utan resultat! jag hittade verkligen ingenting snyggt. testade lite klänningar, men ingen var riktigt bra.
så vi gav upp och åkte istället och hälsade på min farmor som också bor där uppe i ulricehamn. eller nu bor hon till och med utanför - i vegby! rena rama landet! hon har ny lägenhet där. den var fin, men farmors lägenheter ser alltid lika dana ut. full med katter och massvis med prylar överallt! ><

kvällen avslutades med myskväll hemma. magdalena var också med! :) det blev spagetthi och köttfärsås och massa julgodis framför körslaget och svenska gryma filmer!
och självklart guitarhero....


resten av tiden jobbade jag.... och det skedde konstiga saker.




krille med sitt GT world tour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0