holy shit

om ni kollar mitt förra inlägg fick jag en hel del upprörda kommentarer för att jag skrev lite skit om blondinbella i en kommentar till henne. eller skit och skit, hon hade missat en hel del grammatisk uppbyggnad. visst, det är helt mänskligt, det gör jag säkerligen varje dag! men det roliga med henne är att hon alltid uppmärksammar andras fel och brister, men henne själv är det aldrig något fel på.
men blondinbella klagar man inte på ostraffat! jag fick en hög med arga kommentarer från blondinbellas fans! så, förlåt mig upprörda blondinfans! och förlåt mig blondinbella själv om du läser detta ^^

i övrigt så gillar jag inte att reta upp folk och jag gillar verkligen inte att göra mina vänner upprörda, så förlåt om någon tagit illa upp över mina blogginlägg och kommentarer.  jag beundrar alla bloggare, tro inget annat!


Kommentarer
Postat av: Morsing

Känns underbart att ha tagit körkortet!! Mest för att jag nu har det avklarat! Att köra är förstås också roligt och självklart en befrielse att kunna göra det utan att någon sitter med. Men utan egen bil är det inte mycket man får praktisera det i vilket fall ;). Blir nog roligare med körkort när man är lite äldre, har bil och tjänar lite bättre pengar så man har råd med bensin och sånt :)! Eller så får jag hoppas på att pappa blir ekonomiskt oberoende, han har lovat mig en riktigt fin bil i så fall :D!

2008-12-02 @ 14:17:00
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0