julbord

har precis tryckt i mig ett stort och smaskigt julbord nere i matsalen! herregud, det var huuuuuur mycket mat som helst. och efterätterna ska vi inte prata om. vanligtvis brukar man ha en stort. risalamatla. (stavning?) på vårt julbord idag fanns det säkert 5 olika sorter av risalamatla, någon god pepparkaksdegkaka (flytande pepparkaka helt enkelt!) pepparkakor, tårtor, choklad, knäck you name it! herregud, nu har jag ätit för hela helgen och lite till! och julmust också. mumma!
nu är det uppdukat med luciafika på hela supporten. lussebullar, glögg och sånt. men nej, jag orkar inte... jag håller på att dö här.
bättre att gå ut och ta en cigg!
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0