julstress

nu har julstressen kommit krypande på riktigt. jag har köpt en hel del julklappar, men långt i från alla.
har väl kanske spenderat 3 tusen spänn senaste dagarna på the body shop - så vänner och familj, nu vet ni vart klapparna kommer ifrån!
men jag älskar the body shop. och det allra bästa är att igår släpptes en ny doft på deras bodybutter + alla andra produkter i den serien. i HALLON! det luktade så gott, så jag unnade mig själv lite produkter där. såhär innan jul...

men det finns massa annan stress. julklapparna då såklart, sen är det hur vi ska planera julen, vart vi ska vara och när, det är städning, jag har inte köpt någon julmat, eller något julgodis... inte ens lussekatter har vi hemma!
dessutom jobbar jag varenda dag fram till jul. jag jobbar ju till och med PÅ jul. så att ja... det är stressigt.

men nyår verkar iallafall lösa sig nu på något sätt. det känns skönt! ^^







bjuder på en spännande sommarbild såhär i mörkret ;)

Kommentarer
Postat av: My

Vad händer på nyår då? Vill vara med.. :$

2008-12-16 @ 19:03:16
URL: http://beforesixteen.blogg.se/
Postat av: emma

den är fin den bilden <3

2008-12-17 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0