livet som supporttekniker

ibland är livet som supporttekniker på telia riktigt härligt! idag fick jag ett härligt samtal från ingen mindre än håkan hellström!
jag hjälpte honom självklart med det han behövde - men också blev det lite småprat imellan om musik och jag önskade honom all lycka och framgång.
han är en härlig person! han är inte som andra kändisar - hur många ringer överhuvudtaget in till supporten själva? dem har väl tjänstefolk som gör det åt dem...
näe, han är ärlig - och fruktansvärt trevlig. när jag berättade att jag vart ett fan av honom i många många år blev han jätteglad och smickrad som han själv sa.
jag löste problemet åt honom - och avslutade samtalet genom att säga "jag hoppas vi ses på en sommarturné 09" han svarade med ett "det ska vi allt se till, lisa! ha det så bra"
ett sån grej kan göra mig glad en hel dag - eller vecka.

Kommentarer
Postat av: Remina

Åhå! Håkan verkar så mysig :) Vad kul att du fick snacka med honom!

2008-12-17 @ 19:50:26
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Anonym



Var med i den stora jultävlingen och vinn presentkort från kicks varje dag :D

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1011 , eller skriv ett julrimm och vinn, du kan också samla poäng som vanligt och få hem presentkort. Glöm inte att medlem nummer 200 000 får ett presentkort på 5000kr ! :)

2008-12-17 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0