Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? flyttade hemifrån!

2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, det gjorde jag verkligen inte

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? ja, fredrik och thomas blev båda pappor! :)

4. Dog någon som stod dig nära? näe

5. Vilka länder besökte du? danmark, ungern, grekland och england

6. Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009? körkort och fastanställning...

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas? 30 maj! STUDENTEN!

8. Vad var din största framgång 2008? jobbet på telia

9. Största misstaget? det vet jag inte riktigt... gjorde ett par misstag i sommras.

10. Har du vart sjuk eller skadat dig? ja, mådde inte bra efter hemkomsten från grekland

11. Bästa köpet? det är väl allt jag köpt till lägenheten :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, sprit och elektronikprylar

13. Gjorde nånting dig riktigt glad? när jag fick förlängt jobb på telia

14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2008? studentsången!

15. Vad önskar du att du hade gjort mer? umgåtts med gamla ns- klasskompisar

16. Vad önskar du att du hade gjort mindre? jobbat, men jag har ju vart tvungen!

17. Blev du kär i år? jag var det sedan tidigare :)

18. Hur tillbringade du julen? tillsammans med krille - fram och tillbaka mellan släkt och familjer

19. Bästa boken du läste i år? läser inte så mycket, men gillade helt klart carolina gynnings egogirl

20. Största musikaliska upptäckten? chris cornell

21. Något du önskade dig och fick? jobb, lägenhet

22. Årets bästa film? oj, svår fråga... hade hoppats på att få svara nya bond. men den var tamigfan inte så bra....

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? förfest hemma hos mig med ett härligt gäng, sedan utgång!

24. Vad fick dig att må bra? resan med krille, självklart. och så mina underbara vänner och familjen!

25. Vem saknade du? min allra bästa vän joss som numera bor i london =*/ miss you hunny!






sommar i grekland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0