vi hade iallafall tur med vädret... igen!

igår var jag ledig - men det blev inte direkt någon vila för det.
det blev en heldag på stan. fick köpt alla mina julklappar, så nu är det mer eller mindre klart. lite småsaker bara som jag måste fixa. vet dock inte alls när jag ska ha tid med detta :P
vi avslutade stadsbesöket på bio. vi såg "vi hade iallafall tur med vädret... igen" okej, det kanske inte var en toppfilm, och absolut inte som första filmen. men den var ändå helt okej! gösta är alltid fruktansvärt roligt ;)
jag och krille orkade inte åka hem till oss - så vi sov i sävedalen hemma hos min mamma och pappa. det var riktigt mysigt! vi låg och tittade på bonde söker fru och krille försökte också lära sig spela piano. vilken talang alltså! ><

måste också passa på att skriva grattis till min kära svägerska aka. syster carro som fyllde år igår! 18 år, och nu är du myndig och kan hitta på massa bus. jag vet att du ska ha fest ikväll, och jag är grymt ledsen för att jag inte kan komma.
jag jobbar sent ikväll och tidigt imorn. så det blir svårt att festa för mig! tyvärr.... men jag antar att det blir fler tillfällen att få supa till ;)





hela supporten är idag fylld med massa choklad. JOBBIGT VÄRRE. bara på min plats står det en paradisask och massa annat. allt till mig! det är svårt att hålla sig... men ett par bitar kommer jag ta med gott samvete :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh tack raring! oja, jag kan alltid vettu. hoppas du följer med nästa gång :)

2008-12-19 @ 16:46:12
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0