äntligen lov!

som jag har längtat. visserligen var det nyss jullov, men lov kan man verkligen inte få för mycket av.
har egentligen inte så mycket planerat detta lovet. ska försöka komma iväg någonstanns med krille. romantik på hög nivå! annars blir det nog mest att ta det lugnt, och bara njuta av att slippa gå upp på morgonen!

hade två redovisningar i skolan idag också... först satt jag med i en debatt och skulle debattera om västtrafik. jonna körde över mig med massa argument innehållande siffror... men whatever! jag vet ändå att jag har rätt :D
sedan hade jag och jeanette vår redovisning i kulturhistorian, och jag måste säga att det gick bra trots att vi inte var förberedda för fem öre!
jag har fortfarande en del saker att ta igen i skolan, men det börjar gå åt rätt håll. och snart är det vecka 11... och då är det musikal för hela slanten.


men innan dess ska jag fylla 19! :D

Kommentarer
Postat av: Remina

Wie! Lov is the shit :D
Ja, Thomas Silver äger allt.

2008-02-07 @ 20:53:11
URL: http://remi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0