ciao bella

vaknade ganska tidigt imorse.... det är så jävla skönt att vakna upp och veta att det är lördag!
om det är lördag idag, så betyder det att det var fredag igår... det var en ganska lugn fredag. låg hemma och lyssnade på dendär förbannade doktor glas. sedan kom krille hem från skolan. vi låg typ inne och tittade på tv hela dan...
på eftermiddan kom min bror och hans flickvän på middag. jag vet inte varför, men jag är bara så jävla trött på honom. han hör aldrig av sig, och när man försöker få tag i honom så svarar han aldrig. han har blivit en jävla toffel, helt galet. dessutom kommer han bara hit och klagar på allt! hm.

jag och krille åkte & hyrde film på kvällen. ciao bella!
det var väl inte den bästa film jag sett direkt... den var lite för overklig. och så blir jag så trött på gothiakänslan! den gör mig stressad, och får mig att tänka på svettiga turkar och stekplattor.
men å andra sidan så har jag sett tusen gånger sämre filmer också...


image47


lördag idag somsagt... det är melodifestivalen ikväll!
HEJJA E-TYPE!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0