duktig flicka!

idag har det vart en effektiv dag.... först var det heldag i skolan med bara musikalrep. så! ingen vanlig skola med lektioner på flera veckor. det ska bli riktigt skönt! bara musikal. och när det är avslutat måste det skrivas en rapport. sedan är projektarbetet avklarat! yummie! ^^

efter skolan övningskörde jag med mamma. det blev en runda ner till allum. först till farbror doktorn som gav mig en salva och ögondroppar till mitt cp-öga. shit, jag har verkligen riktigt ont.
sedan var jag på h&m och köpte mig en jäävligt snygg jacka! och i en annan färg än svart för en gångs skull. jag köpte mig en GRÅ jacka! muntert...  och så köpte jag en nice födelsedagspresent till min bror som fyller 25 år imorn.

sedan körde jag vidare till ica, sedan runt på massa krångliga gator, och sedan hem.
väl hemma bokade jag teoriprov! go for it lisa.. så om vi har tur har jag väl körkort i höst kanske? hm.

kvällen har spenderats hemma i soffan. ville egentligen följa med joss och gänget till park lane, men jag insåg att det vore mer eller mindre omöjligt. dels för att jag ska upp ganska tidigt imorn, ska spela på allum. det får ni inte missa! smakprov ur musikalen! klockan 13.00 och klockan 15.00.
så jag måste vara utvilad... måste sova ordentligt inatt känner jag. dessutom ser jag ut som en ailien med mitt öga. och det vore knappast skönt att gå runt och blunda hela kvällen heller.


näe, nu ska jag spela roller coaster.

image60



Kommentarer
Postat av: krille

riktigt bra gjort älskling! med planschen och det andra :)

2008-02-29 @ 23:55:16
URL: http://radiovideo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0