Holabaloo!

idag är det party! jag har fyllt 19 och det måste ju såklart firas :)
sitter och värmer upp med fun light och dr bombay ny!
ikväll kommer det massa folk hit på förfest, sedan är det utgång! det ska bli riktigt roligt... jag har längtat efter att få festa med riktigt många! ^^

somsagt, jag har fyllt år. jag fick en dator! en asnygg laptop med pianolack. dessutom fick jag mycket pengar som ska sparas undan så att jag kan resa mycket! och så fick jag lite annat fint! blandannat en friis väska som jag älskar! tack älskling <3 du är underbar.


hipp hipp hurra för mig!
image56

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Grattis hun!
Förresten, vad hände med att länka till min blogg? :P

2008-02-23 @ 12:39:10
URL: http://henriettabetty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0