moget

ja, det känns ju väldigt moget att kommentera i min blogg utan att skriva i namn... speciellt eftersom IP adressen registreras och samma IP har dessutom skrivit i min blogg flera gånger innan. fast då med namn.
visst, du säger att jag tycker synd om mig själv och grinar så fort jag inte får som jag vill?
vemfan är det som tycker synd om sig själv så fort allt inte är perfekt? så fort du inte får synas och höras mest. hm, näe. det var omoget och det trodde jag inte om dig... tråkigt.


nu är klockan över tolv och då får man enligt regler egentligen gå & lägga sig... men jag är inte trött. jag är inte pigg. jag är inte glad. jag är inte ledsen. just nu känner jag mig helt känslolös. det är en ganska jobbig situation. jag vet liksom inte om jag ska gråta eller om jag ska skratta?

hursomhelst. jag är sugen på att göra en tatuering. en tatuering som betyder nått.
helst vill jag göra nått som symobliserar mig och krille, och att han gör en också. inte våra namn, men en text, en symbol eller en bild. men det kan jag inte begära. det är hans kropp och hans liv. men visst hade det vart gulligt?
jag vill att alla ska kunna se att han är den enda för mig. han betyder allt, och utan hans kärlek hade jag inte orkat mer. det kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Krille

älskling, du vet att jag alltid ställer upp för dig och kommer alltid att göra det, du betyder allt för mig och det vet du!
jag älskar dig och vill att det alltid ska vara så

2008-02-02 @ 00:37:19
Postat av: JONNA

Ja, visst är det moget Lisa. Tur att jag erkände det ialla fall, och står för mina fel och brister. Jag skulle vilja att du berättar för mig när jag sa att du tycker synd om dig själv och att du grinar när du inte får som du vill. Jag kan tyvärr inte påminna mig om att jag någonsin sagt det. Jag tänkte bara påminna dig om att jag blev sur på dig när du blev sur på MIG för att du inte fick som du vill. Dessutom skrivs detta på din blogg i nästa inlägg... nåja, det du säger om att jag tycker så synd om mig för att min liv inte är perfekt det får stå för dig.
Jag kan lägga detta bakom mig. Det som skett är ingenting jag är stolt över, men något som jag får stå för. Hur vi går vidare är nu upp till dig.

2008-02-04 @ 17:08:28
URL: http://disneydags.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0