musikalarbete

så var man tillbaka i skolan. jag har lunch nu, men jag kan inte äta. jag mår nog inte så bra idag egentligen...
får väl blogga lite på lunchen istället ^^
måndagar är dock ganska slappa. har bara musikalarbete. sitter med bullen och christian och försöker få färdigt den jävla planchen nu. den måste verkligen komma till tryckeriet. det är en hel del att stå i när det gäller den här musikalen alltså.

efter skolan tänker jag köpa lite nödvändiga saker.... ny rakhyvel och lite tvålar... kanske ett grymt shampo. och bodycream! 
måste fylla upp toaletten hemma hos krille ju! jag bor ju där mer eller mindre permanent nu! ^^

förresten, jag fyller år på onsdag... glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0