TACK!

tack för igår mina vänner! det blev en helt underbar kväll.

det började med förfest hemma hos mig... jag tror vi blev ungefär 15 stycken! det var ett jävla drag, och mitt hus var varmt som en bastu. det var allt från dans till carola till cancerpauser ute på trappan.
jag fick massa fina och roliga paket. tack vänner, det värmde verkligen! :)

runt halv elva åkte vi vidare in till stan. shiet, jag  var så kissenödig. vi var ett gäng tjejer som kissade på polhemsplatsen. helt offentligt! herregud... alkohol alltså.
vidare drog vi till majorna och flame! där träffade vi ännu mer folk. bland annat elin och amanda! :) jag blev så glad av att se dem, helt underbart.
sen var ju ch och gänget där.... och så fick jag träffa jeanettes pojkvän och hans kompisar. spännande ^^


ah, det var en riktigt lyckad kväll, och jag vill åter igen tacka alla som var med! ni gjorde mig riktigt lycklig!
btw, kolla in bilderna som kommer dyka upp på bildddagboken under dagen.


Kommentarer
Postat av: My

Absolut! Det var en hel fräsig kväll! :D

2008-02-29 @ 01:46:02
URL: http://komigenmy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0