bakis eller?

åhå, fattar ni att jag jobbar idag eller? jag började dessutom klockan tio! omg. jag är seg och lite smått bakis. det är illa!
men gårkvällen var bra! efter jobbet som var helt slappt, träffade jag och lucas krilleponken och micke på centralen.
sedan tog vi oss hem till CH i linnéstan där det var fest :)
tyvärr kunde jag inte dricka så mycket med tanke på att det är jobb idag också. det bjöds på absinth, pina colada pch annat härligt. men jag höll mig till mina cider.
det blev en trevlig kväll med trevligt folk! dock ångar jag lite att vi inte gick på iron maiden..... men ändå! det kommer fler chanser att se dem.

nu sitter jag på jobbet med cocacola. och jag vet inte om jag är så bakis egentligen, men jag är seg. och trött!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag ser ruskigt myckt fram emot onsdag jag med. Jag har typ itne sett någon fotboll sen em...

2008-07-28 @ 09:56:51
URL: http://disneydags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0