en kvart kvar...

jag får gå hem om en kvart! halelujahmoment!
eller... hem och hem. jag får gå till spårvagnen som tar mig till mölndal. och efter det får krille offra sig och hämta mig vid mölndals station. för längre än så kommer jag inte med älskade västtrafik.
sjukt dålig kommunikation på vardagskvällarna alltså!

hur som helst. mamma ringde förrut! hon berättade att dem rensat på hela vinden idag och hittat massa kläder från 70talet. dock skulle 99% av allt som hittades slängas.
och så hade hon letat fram mitt supernintendo! vilket betyder att jag kan leta upp street fighter spelet och börja spela igen! ljuva 90tal! underbart.



UNDERBARA STREET FIGHTER II TILL SUPERNINTENDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0