en solig dag

igår efter jobbet åkte jag och krille till hönö, för en mysig kväll med god mat och deg framför tvn. och så såklart en mysig natt ensamna tillsammans i stugan <3

imorse när vi vaknade var vädret strålande! så vi åt en mysig frukost, och sedan var det ut i solen för att pressa....
men när klockan blev tre, och vi hade legat i solen 4-5 timmar gav krille upp. och det var kanske lika bra.
så vi duschade, fixade till oss och åkte istället hem till sävedalen.
då kom jag på den fantastiska idén att cykla in till stan och käka middag. men när vi väl skulle åka ångrade jag mig. jag har gjort misstaget att cykla många mil i 30 graders värme förr.
så vi tog bilen till desjön och åt på burger king istället ;)

nu har jag precis betalat in hela rhodos resan också! bara en månad kvar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, istället för att cykla, ta bilen till delsjön och äta burger king, ungefär samma sak :D

2008-07-25 @ 09:53:19
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0