galet soft dag på jobbet?!

alltså fyfan vilken soft dag på jobbet. telias telefonväxel ligger nere, så vi kan inte svara i telefon. och eftersom vi är en telefonsupport finns det absolut NADA att göra.
växeln har legat nere hela dagen, och kommer antagligen ligga nere imorn också! vilket betyder sooooft. vi får gå hem om vi vill, men då förlorar jag liksom 200 spänn timman. är det värt det? näe. det är helt okej att bara sitta här och få betalt.
vi har hyrt film, käkat pizza och äter godis. helt okej att tjäna ett par tusen för att göra.


nu tänkte jag berätta lite om gårdagen! :)
efter jobbbet igår träffade jag min underbara granne sofia på drottningtorget. vi gick till hemköp och köpte oss lite picknick i form av ölkorv, potatissallad och bröd.
därefter tog vi spårvagnen till slottskogsvallen. dock orkade vi inte ställa oss i den långa kön, utan satte oss istället i skuggan och njöt av våran fika.
sen blev det insläpp - och trots att vi stod långt bak i kön lyckades vi få riktigt bra platser långt fram vid scenen.
där träffade vi också min fru sara, linus, oscar och hans schillerskavänner! riktigt härliga människor.
dags för thåström! han var verkligen gud! han körde mest lugna låtar, det kändes aukustiskt och mysigt. det blev en hel del goa imperiet och ebba grön låtar också. bäst var helt klart die maur och ingen neråtsång. ev. också jag är en idiot.
dags för kent! och som vanligt var det magiskt bra! om inte bättre än magiskt. det var bara riktigt bra låtar som jag nämnde i tidigare inlägg. och stämmningen var enorm! rök, konfettiexplosioner och häftiga ljuseffekter.

jag är så gryyymt nöjd med gårdagen! jag köpte mig till och med en "I <3 kent" tröja. haha! dock en billig jävel för 50 spänn.



nu ska jag återgå till slappandet och sova lite på golvet... ja! det är sant. jag och my låg och sov på golvet tidigare... gött som fan! ;)
fest hos CH ikväll, så det blir inge iron maiden på ullevi tyvärr.... men! jag bangar inte att festa lite!
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0