helgen

nu har jag var dålig på att uppdatera! det är helg, och jag försöker undvika stunder vid datorn eftersom jag ändå sitter framför den hela veckorna på jobbet.
men! helgen i helhet:

efter jobbet i fredgs var vi hemma hos krilles pappa. han bor hos en polare. ett riktigt ungkarlshem!
vi var där och käkade iallafall :) grillat kött med potatisgratäng. riktigt gott! och som vanligt efter två starkcider börjar jag snacka på som fan. haha, men krille var värre.
när vi kom hem skulle vi se på saw 3, men jag somnade riktigt gott i soffan. så det blev inte så mycket tv-tittande för min del.

igår hjälpte vi först till hemma hos krille att städa massor i trädgården. sedan tog vi bussen hem till mig (ja, olyckligt nog tog vi bussen :/ )
jag hade en överraskning till krille.
det var meningen att jag skulle bjuda honom först på restaurang och sedan på bio. men SÅKLART så strular allt alltid till sig. när vi skulle parkera på heden fungerade inte mitt visakort i betalautomaten. och jag hade inte tillräckligt med mynt.
och klockan tickade på..... så vi missade tiden för bordsbokningen.
så istället fick vi ställa bilen på vallhalla och äta på mcdonalds (!!!) jag grät och kände mig helt misslyckad. men men.... det var den goda tanken som räknas iallafall!
vi gick iallafall på bio. och krille hade ingen aning om vilken film! och det fick han inte reda på förrens väl inne i biosallongen! och gissa vilken? kung fu panda! haha, så jävla rolig :D jag älskar tecknade filmer... och jag visste att enda sättet att få med krille på den var att lura med honom.
tur nog tyckte han också att den var rolig.

så kvällen blev riktigt lyckad tillslut iallafall :)


v



idag vet jag inte riktigt vad som händer :) ev blir det en fika på stan med carro! vi får se vad min man inne i sängen säger.... puss o kram!

Kommentarer
Postat av: my

Naw, gumman! Vilken söt tanke av dig ändå :)) Ni kan äta ute någon annan dag.

2008-07-20 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0