jobbigt läge...

jag fick sova hos krille inatt, eftersom jag inte vågade sova själv hemma i sävedalen (mamma och pappa är på landet)
och egentligen var det väl inget jobbigt med det. det var mest mysigt faktiskt!
men igår när jag gick till jobbet gjorde jag tabben och glömde att ta med mig mobiltelefonen till jobbet.
så jag är FORTFARANDE utan den. jag känner mig helt handikappad.
och inte nog med det. imorse när jag gick upp hemma hos krille fanns det ingen mat, så jag kunde inte äta någon frukost.
så jag tänkte "äh, jag får väl köpa en macka och en kaffe på jobbet samtidigt som jag köper lunch"... sedan kom jag på det riktigt jobbiga. jag har fan inga pengar på mitt visakort. eller typ några kronor! åh.
men som tur var har jag underbara jobbarkompisar. så emil lånade ut sitt visakort och gav mig koden, det sista han sa när jag gick var "ha en rolig dag". haha, undrar om han hade mycket pengar på det kortet eller?

men ja jobbigt läge! minst sagt....


efter jobbet idag kommer krille och hämtar mig. sen åker vi till hönö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0