kent & thåström var gryyyymt!

herregud! igår. kent & thåström! riktigt jävla enormt mega grymt!
thåström var som gud, och kent har jag aldrig sett i bättre form! bästa spelningen med dem tror jag. och vilken låtlista! bara klassiker från 90talet!
747, blåjeans, socker, revolt III.... och så de bästa låtarna från modern tid. ingenting, generation ex, berlin. ÅH!
jag ska skriva lite mer seriöst om gårkvällen lite senare idag.... när jag kommer till jobbet! nu ska jag springa till bussen!



om alla dom han älskat
och dom han bara sög av

men han sa
alltid nej





kent


Kommentarer
Postat av: Jojo

Får gåshud av bara tanken på gårdagen, SÅ JÄVLA BRA!

2008-07-26 @ 18:12:05
URL: http://pangboomkrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0