köer, köer, köer....

euh vilka långa köer det är till oss på supporten just nu! jag har jobbat i ungefär en timma och redan tagit över 10 samtal. och alla samtal beror på antingen åskväder eller zone alarm! (skickligt microsoft, verkligen!)
men det sköna är att idag slutar jag iallafall inte så sent! runt halv sju! :) ska bli riktigt skönt.
ska hem till krille och titta på morgan pålson! åhå, lycka ^^

igår var det lördag. efter jobbet blev det en riktigt lugn kväll! en liten promenad med carp nere i sävedalen, och sedan var det bara degkväll hemma framför datorn. det gick INGET bra på tvn, så jag gick och la mig ganska tidigt.
jag fick söta godnatt sms av min pojkvän, och somnade som en stock. gött äre!


back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0